Poručivanje i isporuka

 

Poručivanje u e-shopu

U nastavku se nalaze informacije o postupku kupovine u našem e-shop-u.

Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, na raspolaganju Vam je naša online podrška office@bodax.rs ili tel: +381(0)62 88 40 899

 

Pretraga i izbor proizvoda 

Na vrhu naše veb stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama proizvoda. Klikom na neku od kategorija otvara se stranica sa listom proizvoda. Dodatne informacije o konkretnom proizvodu možete videti klikom na sam proizvod. Takođe, željeni proizvod možete pronaći korišćenjem polja za pretragu koje se nalazi na vrhu svake stranice. Pretragu možete vršiti preko naziva ili dela naziva željenog proizvoda. 

Ukoliko ste se odlučili za određeni proizvod, možete ga ubaciti u korpu klikom na dugme „Kupi”.

Nakon ubacivanja proizvoda u korpu možete nastaviti sa kupovinom povratkom na stranicu sa proizvodima. 

 

Sadržaj korpe

U svakom momentu tokom Vaše kupovine, klikom na korpu u desnom gornjem uglu stranice možete videti sadržaj Vaše korpe, izmeniti porudžbinu ili je potvrditi i nastaviti sa plaćanjem. 

 

Završetak porudžbine i plaćanje 

Nakon što završite proces izbora proizvoda sa sajta, da biste potvrdili svoju porudžbinu u okviru korpe kliknite na opciju „Nastavite ka plaćanju“. Na stranici koja se nakon toga otvori potrebno da unesete sve neophodne podatke za isporuku: ime, prezime, adresu, državu, grad, poštanski kod, e-mail, broj telefona (potreban je kurirskoj službi zbog dogovora oko isporuke). Obavezno je popuniti polja obeležena zvezdicom. Nakon unosa podataka, dobićete informaciju o dodatnim troškovima isporuke koje plaćate ukoliko je iznos Vaše porudžbine manji od 3.000,00 dinara. Nakon toga, potrebno je da odaberete način plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem – plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke;
  • Plaćanje platnom karticom - Visa, MasterCard, Maestro 

Ukoliko odaberete plaćanje karticom biće neophodno da unesete i sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i cvv broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice). Cvv je uglavnom trocifreni broj koji se obično nalazi na poleđini Vaše kartice. 

 

Potvrda i prihvatanje porudžbine

U poslednjem koraku pojaviće Vam se potvrda porudžbine koja sadrži informacije o statusu transakcije (uspešna/neuspešna), jedinstveni ID broj Vaše porudžbine, ukoliko ste platili karticom - iznos koji ste platili i valutu u kojoj je plaćeno i poslednje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje, tip kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vreme kada je transakcija izvršena. Potvrdu možete odštampati direktno sa sajta ili možete zabeležiti podatke iz nje. Nakon toga, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a, na adresu koju ste uneli prilikom poručivanja. Porudžbina će se smatrati prihvaćenom od strane Fratellija tek nakon što Vam email-om pošaljemo potvrdu o njenom prihvatanju koja uključuje i rok isporuke.

 

 

Isporuka

Isporuka proizvoda vrši se na teritoriji Republike Srbije u saradnji sa kurirskom službom D Express.

Planirani rok isporuke je 2-3 radna dana. 

Termini isporuke zavise od doba dana kada poručujete, kao I od dana u nedelji. Ukoliko se radi o području u kojem se prijem pošiljke odvija samo određenim danima u nedelji, blagovremeno ćemo Vas obavestiti o terminu isporuke nakon prijema porudžbine. Ako je porudžbina izvršena preko vikenda (subota i nedelja), dostava se vrši na način kao da je primljena prvog radnog dana nakon vikenda. Isporuka se ne vrši nedeljom i praznicima koji su neradni dani.

Isporuka je besplatna za porudžbine u iznosu preko 3.000 dinara.

Ukoliko je iznos porudžbine ispod 3.000 dinara, na iznos porudžbine obračunava se dodatnih 250,0  dinara, kao naknada za troškove isporuke.

 

vrh strane